Tecnologies digitals

MAPA CONCEPTUAL

VINCULACIÓ AMB LES CDD:

Des del meu punt de vista, aquesta tasca l'he relacionat amb l'àrea 1 (compromís professional), amb la competència 1.3 (pràctica reflexiva) i amb els nivells de progressió A 1 (p. 41 MR-CDD), B 1 (p.42 MR-CDD) i B2 (p. 42 MR-CDD).

DESCRIPCIÓ:

Aquest article aborda la relació entre la programació didàctica i el desenvolupament de la competència digital. 

Vaig llegir detingudament l'article, prenent notes i identificant les idees principals. Vaig destacar els conceptes clau relacionats amb la competència digital i com aquesta es pot potenciar mitjançant la programació didàctica. També vaig prendre nota de qualsevol marc teòric o evidència empírica presentada a l'article.

Amb la informació recollida de l'article, he creat un mapa conceptual utilitzant eines digitals com ara el Canva. El mapa conceptual reflecteix les relacions entre els diferents elements que intervenen en el desenvolupament de la competència digital mitjançant la programació didàctica. He utilitzat colors, icones i línies per indicar les connexions i jerarquies entre els diferents conceptes.  

REFLEXIÓ: 

A través d'aquest article he pogut entendre com la programació pot ser utilitzada com una eina eficaç per desenvolupar habilitats digitals essencials entre els estudiants. 

La creació d'un mapa conceptual sobre un article relacionat amb la competència digital en la programació didàctica ha estat una experiència enriquidora i reflexiva. A més, va ser una oportunitat per organitzar i representar visualment les connexions entre els conceptes clau de l'article. A través d'aquest procés, vaig identificar patrons, relacions i interconnexions que podrien no ser tan evidents en una lectura lineal. La visualització de la informació em va ajudar a entendre millor com els diversos elements relacionats amb la competència digital es vinculen entre si dins del context de la programació didàctica.   

Aquesta activitat m'ha proporcionat una oportunitat significativa per explorar, sintetitzar i aplicar els conceptes relacionats amb la competència digital i la programació didàctica, fomentant així la comprensió crítica i la reflexió en aquest àmbit.  

En conclusió, aquesta activitat no només va millorar la meva comprensió del tema sinó que també va destacar la importància de la visualització de la informació com a eina pedagògica potent. La creació del mapa conceptual va ser un pas significatiu cap a la integració i aplicació de les idees contingudes a l'article, proporcionant una base sòlida per a futures exploracions i desenvolupament professional en aquest àmbit. 


Portafoli
Tecnologies digitals a l'educació primària
Creado con Webnode Cookies
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar